وصیت نامه شهدا
خوش آمدید من مهدی کریمی هستم. امیدوارم لحظات خوبی رو در اینجا سپری کنید

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پایگاه سرگرمی مذهبی مهدی و آدرس mahdikarimi313.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 23
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 185
بازدید ماه : 2188
بازدید کل : 182111
تعداد مطالب : 348
تعداد نظرات : 32
تعداد آنلاین : 1

ساعت ساعت فلش مذهبی تاریخ تاریخ روز http://s7.picofile.com/file/8239535542/url.png http://www.aparat.com/Mk80 ماشین حساب


ماشین حساب
دیکشنری > اوقات شرعی اوقات شرعی صلوات ذکرایام هفته ذکر روزهای هفته چیستان دعای فرج
دعای فرج دعای عظم البلاء
دعای عظم البلا زیارت عاشورا
زیارت عاشورا

آمار مطالب

کل مطالب : 348
کل نظرات : 32

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 9

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 23
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 185
بازدید ماه : 2188
بازدید سال : 25190
بازدید کلی : 182111
وصیت نامه شهدا

اگرکسی بگویدکه برای این نتوانست درس بخواندوتنبل بودبسیاردراشتباه است چونکهمن همیشه درهمه حال ازدیگران پـیـشی گرفتم واکنـون هم       می خواهم درراه خداپیشی بگیرم وبرنده این مرحله ازکمال باشم.آری من شماراخیلی دوسن دارم ولی خداراازهمه بیش تردوست دارم شماهم خدارا ازهمه بیش تردوست داشته باشید                                                      تاریخ ولادت:1346                       تاریخ شهادت:22/10/1365

 

 

 

سلام هم وطن.

 

میخواستم بزرگ بشم

 

درس بخونم مهندس بشم

 

خاکمو آباد کنم

 

زن بگیرم

 

مادر و پدرمو ببرم کربلا

 

دخترمو بزرگ کنم ببرمش پارک ,تو راه مدرسه باهم حرف بزنیم

 

خیلی کارا دوست داشتم انجام بدم

 

خوب نشد

 

باید میرفتم از مادرم, پدرم ,خاکم , ناموسم ,دخترم , دفاع کنم

 

رفتم که

 

دروغ نباشه

 

احترام کم نشه

 

همدیگرو درک کنیم

 

ریا از بین بره

 

دیگه توهین نباشه

 

محتاج کسی نباشیم

الان اوضاع چطوره؟؟

 


تعداد بازدید از این مطلب: 1233
موضوعات مرتبط: مذهبی , شهدا , , , ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:



عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود